پنکک مات
نوشته شده توسط : علیپور

کرم مرطوب کنندۀ رنگی

بهترین مارک پنکیک

از کرمهایی که کمترین رنگ را دارا‌هستند به کار گیری نمائید. کرمهای مرطوب کننده با رنگهای پر‌نور شایسته ترین تعیین برای پوشش چهره میباشد. از کرمی به کار گیری نمایید که SPF ( فاکتور حفظ در قبال آفتاب) آن از 15 به بالا باشد و رنگ کرم مرطوب کننده را نزدیکترین رنگ به رنگ پوستتان گزینش فرمائید. یکی‌از کرم های مرطوب کننده مطلوب که دربردارنده مواد ضد آفتاب نیز می‌باشد.

 

کرم پودر کم آب

این کرم برای پوست های ناصافی که نیاز به پوشاننده های سنگین تری دارا‌هستند مطلوب میباشد. کرم پودر کم آب برای فصل تابستان که معمولا” پوست مقداری چرب خیس می گردد، مطلوب میباشد. در اکثری از مواقع این کرم پودر بر کرم پودر چرب و مایع ارجحیت دارااست – حمل این کرم پور شل میباشد زیرا نمی ریزد و شما می‌توانید آن را در کیف آرایش و پیرایش، همپا خوتان داشته باشید__ همینطور در تولید این کرم پودر، از مواد مات و فارغ از جلایی مستعمل میباشد که چربی اضافی پوست را جذب می‌کند. بروشور این کرم را بخوانید و مطمئن گردید کرم تابستانی آن سیلیکا داشته باشد. سیلیکا مادۀ معدنی میباشد که چربی پوست را جذب می نماید.

 

پنکک مات

پنکک مات برای فصل تابستان بسیار مطلوب میباشد زیرا برق ناشی از چربی پوست را می‌گیرد. از این پنکک می‌توانید تنها روی نقاط چرب پوست به کارگیری فرمائید مثل پیشانی، بینی و زنخدان.

 

صفحه کم آب کن

این کاغذهای کم آب کن یکبار مصرف می باشند و چربی های مازاد روی پوست را بر می دارا‌هستند. شما میتوانید هر چندبار که نیاز پیدا کردید از این کاغذها به کار گیری نمایید زیرا ضرری برای پوست ندارند.

 

در زمینه‌ی چشمها، سیرتکامل ها و لب ها

استعمال از پنکک، تحت عنوان آستر پیرایش دیده

پیشین از پیرایش دیده، روی پلکهای خویش پودر پنکک بزنید تا پیرایش روی آن ثبت شود. با این فعالیت چربی پوست گرفته میشود و پوست فراهم می‌گردد تا سایه روی آن زده شود. عملکرد نمائید به جای سایه های کرمی از سایه های پودری استعمال فرمائید؛ زیرا سایه های کرمی معمولا” دربردارنده کرم های قابل انعطاف کننده می باشند و دوام متعددی ندارند.

 

خط دیده های ژله ای و مایع

این خط دیده ها ضدآب می‌باشند و روی پوست پخش نمی‌شوند. می اقتدار اعلام کرد مثل چسب روی پوست می چسبند و به ویژه برای روزهای گرم فصل‌تابستان بسیار مطلوب می‌باشند. در هوای مرطوب و گرم، این دسته خط دیده جایگزین بسیار قابل قبولی برای قلم دیده میباشد که معمولا” چرب میباشد و با رطوبت و گرمی هوا روی پوست پخش میگردد.

 





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: